Podczas gdy kategoria napojów zawierających konopie indyjskie szybko się rozwija, świadomość produktu wśród konsumentów pozostaje w tyle. To wnioski z badania przeprowadzonego na tysiącu amerykańskich konsumentów konopi od 2 lipca do 16 lipca 2020 r. przez firmę SoapBoxSample.
- Wyniki ujawniły, że głównym podanym powodem nie spróbowania napojów z konopi indyjskich jest to, że 45% konsumentów po prostu nie wiedziało, że istnieją.
- Jednocześnie ci, którzy spróbowali, prawdopodobnie spróbują ponownie.
- Najpopularniejsze rodzaje napojów, które konsumenci próbowali i mówią, że znów spróbują, to soki lub poncz owocowy (68%), gorąca czekolada (61%) i wino bezalkoholowe (60%). Niektóre kategorie napojów zawierających konopie indyjskie stały się nawet częścią cotygodniowych zajęć niektórych konsumentów, w tym kawa (42%), herbata (42%) oraz sok lub poncz owocowy (41%).
Duży potencjał rynku napojów konopnych
„Badanie ilustruje ogromny potencjał rynku napojów z konopi” – powiedziała Jacqueline Rosales, dyrektor operacyjny SoapBoxSample. „Konsumenci konopi chętnie próbują nowych produktów i oczekują, że marki wprowadzą na rynek produkty odpowiadające ich specyficznym gustom i preferencjom. Łącząc się z docelowymi odbiorcami, marki mogą podejmować strategiczne decyzje wsparte analizami rynkowymi ”.
Jak wygląda konsumpcja napojów w USA?
Tradycyjne piwo bez dodatku konopi to najpopularniejszy napój alkoholowy w Stanach Zjednoczonych, jednak ta popularność nie przekłada się na kategorię konopi. Firma SoapBoxSample zapytała konsumentów, którzy nie próbowali napoju z konopi indyjskich, o ich zainteresowanie 13 różnymi rodzajami napojów.
Jedynym napojem, który wypadł niżej od piwa, był aperitif. Tylko 33% wyraziło zainteresowanie wypróbowaniem bezalkoholowego piwa na bazie konopi. Dla porównania 79% stwierdziło, że chciałoby spróbować lemoniady z konopi indyjskich. Inne popularne wybory dla potencjalnych konsumentów to mrożone i ziołowe herbaty (79%), sok/ poncz owocowy (77%) oraz sodowy/ musujący seltzer (72%).
rozważ zakup w VapeFully 💜 |
Piwo z konopi
Marki piwa z konopi indyjskich mogą mieć nadzieję na pozyskanie konsumentów, jednak konsumenci, którzy próbowali piwa z konopi indyjskich, są mniej zainteresowani ponownym wypróbowaniem go w porównaniu z innymi kategoriami napojów.
Podczas gdy 39% osób, które próbowały piwa z konopi indyjskich, powiedziało, że wypije je ponownie, 68% osób, które piły sok z konopi indyjskich lub poncz owocowy, chce wypić go znowu. 61% osób, które próbowały gorącej czekolady z konopi, sięgnęłoby po to ponownie.
Wskaźniki dla wody gazowanej z konopi indyjskich (59%), kawy parzonej / zimnego naparu (58%) oraz mrożonej lub ziołowej herbaty (56%) były również stosunkowo wysokie, podczas gdy piwo z konopi indyjskich (39%) i aperitify (28%) znalazły się na końcu rankingu.
Rosnąca popularność napojów z konopi indyjskich
Wśród osób, które próbowały napojów z konopi, 29% próbowało ich po raz pierwszy w ostatnim miesiącu. Aby zrozumieć szybko zmieniające się preferencje konsumentów, zespół SoapBoxSample przyjrzał się zainteresowaniu konsumentów rodzajami napojów i świadomości marek.
Ogólnie świadomość marek napojów z konopi jest niska. Około 60% konsumentów stwierdziło, że nie są zaznajomieni ze wszystkimi 23 markami testowanymi w tym badaniu, co wskazuje na to, że marki konopi mogą zdobyć udział w rynku poprzez zwiększenie świadomości marki.
Powody, dla których ludzie spożywają napoje z konopi, odzwierciedlają trendy, które można zaobserwować na większym rynku konopi. Pragnienie złagodzenia lęku (53%), pomocy w zasypianiu (46%) i radzenia sobie z bólem lub chorobą (37%) to jedne z głównych powodów, dla których konsumenci sięgają po konopie.
Kilka czynników, które są charakterystyczne dla tej kategorii napojów, to cieszenie się smakiem (40%), ciekawość smaku (25%), łatwość zachowania dyskrecji (22%) i szybszy początek działania (21%).
Dane demograficzne z tego badania pokazują, że konsumentem napojów z konopi indyjskich będzie prawdopodobnie biały mężczyzna w wieku od 21 do 54 lat, który jest żonaty i ma dzieci.
źródło: https://420intel.com/
Autor:
VapoManiak, wielki fan waporyzacji, kolekcjoner i niezależny recenzent waporyzatorów. Masz pytanie? Napisz do mnie lub zostaw komentarz – odezwę się! Zapraszam też na grupę na Facebooku: Waporyzacja Ziół Leczniczych, gdzie otwarcie dzielę się swoją wiedzą i odpowiadam na bieżące pytania.