Gospodarka News

Problemy producentów napojów konopnych. Największa przeszkoda: świadomość konsumentów

Problemy producentów napojów konopnych. Największa przeszkoda: świadomość konsumentów 7 września 2020Leave a comment
Kobieta pijąca piwo

Podczas gdy kategoria napojów zawierających konopie indyjskie szybko się rozwija, świadomość produktu wśród konsumentów pozostaje w tyle. To wnioski z badania przeprowadzonego na tysiącu amerykańskich konsumentów konopi od 2 lipca do 16 lipca 2020 r. przez firmę SoapBoxSample.

  • Wyniki ujawniły, że głównym podanym powodem nie spróbowania napojów z konopi indyjskich jest to, że 45% konsumentów po prostu nie wiedziało, że istnieją.
  • Jednocześnie ci, którzy spróbowali, prawdopodobnie spróbują ponownie.
  • Najpopularniejsze rodzaje napojów, które konsumenci próbowali i mówią, że znów spróbują, to soki lub poncz owocowy (68%), gorąca czekolada (61%) i wino bezalkoholowe (60%). Niektóre kategorie napojów zawierających konopie indyjskie stały się nawet częścią cotygodniowych zajęć niektórych konsumentów, w tym kawa (42%), herbata (42%) oraz sok lub poncz owocowy (41%).

Duży potencjał rynku napojów konopnych

„Badanie ilustruje ogromny potencjał rynku napojów z konopi” – powiedziała Jacqueline Rosales, dyrektor operacyjny SoapBoxSample. „Konsumenci konopi chętnie próbują nowych produktów i oczekują, że marki wprowadzą na rynek produkty odpowiadające ich specyficznym gustom i preferencjom. Łącząc się z docelowymi odbiorcami, marki mogą podejmować strategiczne decyzje wsparte analizami rynkowymi ”.

Różowy drink z listkami mięty
Badanie ilustruje ogromny potencjał rynku napojów z konopi

Jak wygląda konsumpcja napojów w USA?

Tradycyjne piwo bez dodatku konopi to najpopularniejszy napój alkoholowy w Stanach Zjednoczonych, jednak ta popularność nie przekłada się na kategorię konopi. Firma SoapBoxSample zapytała konsumentów, którzy nie próbowali napoju z konopi indyjskich, o ich zainteresowanie 13 różnymi rodzajami napojów.

Jedynym napojem, który wypadł niżej od piwa, był aperitif. Tylko 33% wyraziło zainteresowanie wypróbowaniem bezalkoholowego piwa na bazie konopi. Dla porównania 79% stwierdziło, że chciałoby spróbować lemoniady z konopi indyjskich. Inne popularne wybory dla potencjalnych konsumentów to mrożone i ziołowe herbaty (79%), sok/ poncz owocowy (77%) oraz sodowy/ musujący seltzer (72%).

Konopie - wszystko mnie w nich zaskakuje! A najbardziej fakt, że nawet palenie odeszło do lamusa. Teraz na "topie" jest waporyzacja - zatem jeśli zdarza Ci się palić, to zobacz, jak konsumuje się zioła w XXI wieku. A jeśli nie, to wróćmy do tematu...

Piwo z konopi

Marki piwa z konopi indyjskich mogą mieć nadzieję na pozyskanie konsumentów, jednak konsumenci, którzy próbowali piwa z konopi indyjskich, są mniej zainteresowani ponownym wypróbowaniem go w porównaniu z innymi kategoriami napojów.

Podczas gdy 39% osób, które próbowały piwa z konopi indyjskich, powiedziało, że wypije je ponownie, 68% osób, które piły sok z konopi indyjskich lub poncz owocowy, chce wypić go znowu. 61% osób, które próbowały gorącej czekolady z konopi, sięgnęłoby po to ponownie.

Wskaźniki dla wody gazowanej z konopi indyjskich (59%), kawy parzonej / zimnego naparu (58%) oraz mrożonej lub ziołowej herbaty (56%) były również stosunkowo wysokie, podczas gdy piwo z konopi indyjskich (39%) i aperitify (28%) znalazły się na końcu rankingu.

m

Pobierz darmowego eBooka "6 kroków do lepszej waporyzacji" i przekonaj się, jak wejść na wyższy poziom konsumpcji Twoich ulubionych ziół.

* pola wymagane
Klikając "pobierz eBooka" zgadzasz się na otrzymywanie ode mnie wiadomości na podany adres oraz na bezpieczne przetwarzanie Twoich danych osobowych przez High Experts sp. z o.o.. zgodnie z Polityką Prywatności.


okładka ebooka
Osoba pijąca wino w restauracji
39% osób, które próbowały piwa z konopi indyjskich, powiedziało, że wypije je ponownie

Rosnąca popularność napojów z konopi indyjskich

Wśród osób, które próbowały napojów z konopi, 29% próbowało ich po raz pierwszy w ostatnim miesiącu. Aby zrozumieć szybko zmieniające się preferencje konsumentów, zespół SoapBoxSample przyjrzał się zainteresowaniu konsumentów rodzajami napojów i świadomości marek.

Ogólnie świadomość marek napojów z konopi jest niska. Około 60% konsumentów stwierdziło, że nie są zaznajomieni ze wszystkimi 23 markami testowanymi w tym badaniu, co wskazuje na to, że marki konopi mogą zdobyć udział w rynku poprzez zwiększenie świadomości marki.

Powody, dla których ludzie spożywają napoje z konopi, odzwierciedlają trendy, które można zaobserwować na większym rynku konopi. Pragnienie złagodzenia lęku (53%), pomocy w zasypianiu (46%) i radzenia sobie z bólem lub chorobą (37%) to jedne z głównych powodów, dla których konsumenci sięgają po konopie.

Kilka czynników, które są charakterystyczne dla tej kategorii napojów, to cieszenie się smakiem (40%), ciekawość smaku (25%), łatwość zachowania dyskrecji (22%) i szybszy początek działania (21%).

Dane demograficzne z tego badania pokazują, że konsumentem napojów z konopi indyjskich będzie prawdopodobnie biały mężczyzna w wieku od 21 do 54 lat, który jest żonaty i ma dzieci.

źródło: https://420intel.com/

Autor:

vapo3

VapoManiak, wielki fan waporyzacji, kolekcjoner i  niezależny recenzent waporyzatorów. Masz pytanie? Napisz do mnie lub zostaw komentarz – odezwę się! Zapraszam też na grupę na Facebooku: Waporyzacja Ziół Leczniczych, gdzie otwarcie dzielę się swoją wiedzą i odpowiadam na bieżące pytania. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Wejdź na wyższy poziom waporyzacji

 

Podobają Ci się moje recenzje i opinie na temat testowanych waporyzatorów? Chcesz dowiedzieć się więcej i być na bieżąco? Zapisując się do newslettera:

 
    •  - otrzymasz najświeższe informacje ze świata waporyzacji

    •  - jako pierwszy dowiesz się o najlepszych promocjach i konkursach!

              • Tylko i wyłącznie wartościowe treści :)

* pola wymagane

Klikając "Zapisz się!" wyrażasz zgodę na wysyłkę wiadomości na podany adres oraz przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez High Experts sp. z o.o.. Wiem, że zgodę w każdej chwili mogę wycofać. Administrator gwarantuje że moje dane są bezpieczne i nigdzie nie udostępniane."