„Przemysł konopny oczekuje zielonych świąt” – donosi portal 420intel. Kiedy zaczęła się pandemia, Mary Jane’s Medicinals sprzedaje CBD i leki miejscowe zawierające konopie indyjskie. Kwiecień był „jednym z naszych najgorszych miesięcy w historii sprzedaży” – powiedziała dyrektor generalna i założycielka Dahlia Mertens.
- Wkrótce jednak nastąpiło odbicie i w sierpniu sprzedaż była tak wysoka, jak nigdy dotąd.
- Jak stwierdziła, wzrost sprzedaży firmy tej jesieni był ogromny i podwoił się do ponad 100 000 dolarów dochodu w listopadzie.
- Teraz zbliżają się święta. Czy padnie rekord sprzedaży?
Koniec roku 2020 może być bardzo łaskawy dla branży konopnej
Mitch Baruchowitz, partner zarządzający w Merida Capital Holdings, nowojorskim funduszu private equity działającym w tym sektorze, uważa, że w tegorocznym okresie świątecznym zostanie sprzedanych więcej produktów z konopi indyjskich niż kiedykolwiek wcześniej. Powiedział, że ma na to wpływ kilka różnych czynników.
Akceptacja konopi indyjskich nadal rośnie wraz z legalizacją, o czym świadczą niedawne wygrane w głosowaniach dotyczących statusu prawnego konopi zarówno w stanach na prawo, jak i na lewo od centrum sceny politycznej. To otwiera nowe rynki dla milionów potencjalnych konsumentów.
Produkcja i sprzedaż konopi indyjskich zostały uznane za kluczowe biznesy w czasie pandemii, zapobiegając spadkowi sprzedaży. Biorąc pod uwagę, że wartość zakupów świątecznych rośnie w ciągu ostatnich kilku lat, można spodziewać się całkiem sporego boomu na konopie w trakcie Bożego Narodzenia 2020.
Nie wszystko złoto, co się świeci
Mimo to trzeba pamiętać, że skomplikowany i pełen regulacji przemysł nie jest bynajmniej maszynką do drukowania pieniędzy. Lojalność klientów i rozpoznawalność marki odgrywają dużą rolę, dlatego budowanie silnej pozycji jest ważne.
rozważ zakup w VapeFully 💜 |
Jak sprzedawać więcej produktów konopnych
Jako jeden z głównych producentów w dziedzinie konopi indyjskich firma Mary Jane’s Medicinals skorzystała na tym. Mówi, że pomógł jej również sukces ich niedawno wprowadzonego na rynek produktu Super Strength Nano Salve.
Marka jest ważna, ale silny biznes wymaga czegoś więcej niż tylko wysokiej jakości produktów, dobrych cen i atrakcyjnych opakowań – powiedział Greg James, wydawca magazynu Marijuana Venture i Sun Grower. Tak samo ważna jest sama mechanika biznesowa – na ile rzetelna jest firma w szybkiej realizacji zamówień i jak efektywnie działa jej zaplecze.
„Nie różnimy się niczym od Proctor and Gamble”
Zasoby również odgrywają rolę w kondycji firmy, a niektóre nowsze marki nie miały środków pieniężnych, aby przetrwać pierwotny spadek sprzedaży, powiedział przedstawiciel firmy.
Według badań Headset, święta to dobry czas dla firm konopnych na eksperymentowanie z cenami. Podczas, gdy kupujący, którzy szukają najbardziej efektywnych okazji tzn. „konopi za grosze”, stanowią ważny segment klientów przez cały rok, w święta ludzie są w stanie zapłacić trochę więcej.
źródło: https://420intel.com
Autor:
VapoManiak, wielki fan waporyzacji, kolekcjoner i niezależny recenzent waporyzatorów. Masz pytanie? Napisz do mnie lub zostaw komentarz – odezwę się! Zapraszam też na grupę na Facebooku: Waporyzacja Ziół Leczniczych, gdzie otwarcie dzielę się swoją wiedzą i odpowiadam na bieżące pytania.