News Rekreacja

Cannabiznes kwitnie w serwisie społecznościowym Clubhouse

Cannabiznes kwitnie w serwisie społecznościowym Clubhouse 17 marca 2021Leave a comment
Mężczyzna przy laptopie

Clubhouse, sieć mediów społecznościowych i aplikacja zdobywająca coraz większą popularność, szybko przyciąga aktywnych zawodowo profesjonalistów z branży konopnej. Sieć mediów społecznościowych działa poprzez umożliwienie sesji głosowych na żywo, zwanych drop-in audio, które działają jak rozmowy grupowe, ale z wizualnymi ikonami osobistych kont użytkowników do obserwowania.

  • W lecie 2020 roku w serwisie nie było żadnej znaczącej liczby użytkowników, ale w lutym 2021 roku przybywało ich już 10 milionów tygodniowo.
  • Jednym z najbardziej popularnych tematów jest to, co obecnie nazywa się „cyfrową sesją”.

Forbes donosi, że firma macierzysta Clubhouse’s Alpha Exploration Co. została wyceniona na 1 miliard dolarów po rundzie finansowania serii B w styczniu. Ze swoją wyceną 1 miliarda dolarów, Clubhouse jest uważany za startup Unicorn, dołączając do takich firm jak Uber i Airbnb. Sieć znajduje się obecnie na #5 miejscu w App Store w kategorii „Social Networking”.

Clubhouse to nowy trend w mediach społecznościowych

„Szczerze wierzę, że drop-in audio to następna fala mediów społecznościowych tej dekady”

– powiedział Forbesowi użytkownik Clubhouse Francis Pierre.

Konopie - wszystko mnie w nich zaskakuje! A najbardziej fakt, że nawet palenie odeszło do lamusa. Teraz na "topie" jest waporyzacja - zatem jeśli zdarza Ci się palić, to zobacz, jak konsumuje się zioła w XXI wieku. A jeśli nie, to wróćmy do tematu...

„Uwielbiam to, że liczba obserwujących nie ma znaczenia w Clubhouse. Podoba mi się również to, że nie muszę czuć presji, by się wystroić, by wejść na żywo. Mogę angażować się z całą społecznością, kiedy tylko chcę, bez upiększania swojego profilu jak na Instagramie.”

Smartphone
„Mogę angażować się z całą społecznością, kiedy tylko chcę, bez upiększania swojego profilu jak na Instagramie”

Branża konopna na Clubhouse

Często w tych pokojach można znaleźć przypadkowe występy celebrytów, począwszy od Bernera po Joe Rogana, Dr. Dina i Braci Pot at Law. Nawet Elon Musk robi sobie luźne występy w aplikacji. Niektóre warte uwagi pokoje związane z konopiami indyjskimi to „The Smoking Section”, pokój z 11 600 członkami i 14 000 śledzącymi (od połowy marca), który spotyka się o 16:20 PST w środy – prowadzony przez High Times.

Inne popularne pokoje to „Cannabis Thought Leaders” z 7,800 członkami lub „How To Get Into The Cannabis Industry” z 2,500 członkami, którzy spotykają się w piątki o 16:20 EST i PST.

Pobierz darmowego eBooka "Kondukcja, konwekcja, a może hybryda?" i dowiedz się jaki waporyzator sprawdzi się najlepiej dla Ciebie.

* pola wymagane
Klikając "pobierz eBooka" zgadzasz się na otrzymywanie ode mnie wiadomości na podany adres oraz na bezpieczne przetwarzanie Twoich danych osobowych przez High Experts sp. z o.o.. zgodnie z Polityką Prywatności.


okładka ebooka
Jeśli planujesz kupić waporyzator, dobry młynek albo po prostu jakieś bongo,
rozważ zakup w VapeFully 💜
To solidny sklep z Gwarancją Najniższej Ceny, a także 🚀 legendarną reputacją
Wybierając VapeFully wspierasz mnie w kreacji treści o konopiach i waporyzacji 🙏
VapoManiak
Z góry dziękuję!
Sprawdź teraz!

Znaczenie anonimowości i komfortu

Dzięki pojawieniu się audio drop-in, łatwiej jest dyskutować na tematy tabu, takie jak marihuana, bez obawy, że zostaniesz wyrzucony z aplikacji. Niestety, na Instagramie taki ban jest bardzo prawdopodobny. Nie masz zaproszenia do Clubhouse? Nie martw się: The Daily Dot podaje instrukcje krok po kroku, jak zdobyć zaproszenie do Clubhouse.

Clubhouse w Polsce

W Polsce aplikacja nie jest jeszcze bardzo popularna – po części dlatego, że jest dostępna tylko na telefony z systemem iOS, a nie te z Androidem. W Polsce większość osób korzysta z tych drugich.

Nie wiadomo jeszcze, czy producenci zdecydują się wpuścić Androida na swoją platformę, ale jeśli tak się stanie, to z pewnością wzrośnie popularność aplikacji poza Stanami Zjednoczonymi.

Czy polska branża konopna także przeniesie się do Clubhouse? Taki networking jest bardzo pożądany w branży, a w związku z odwołaniem wszystkich konferencji i targów z uwagi na pandemię – takie rozmowy mogą być wybawieniem dla osób, szukających wsparcia w prowadzeniu biznesu na rynku konopnym.

Dlaczego Clubhouse tak dobrze sobie radzi?

Okazje do nawiązywania kontaktów były

„o wiele bardziej wymowne i znaczące niż w przypadku większości platform mediów społecznościowych”

– mówi Francis Pierre. Orędownik Clubhouse i specjalista ds. marketingu cyfrowego dostrzega wartość w prostocie, niewymagającej komponentu wideo, który tak bardzo opiera się na wyglądzie (jak w przypadku Zooma, TikToka lub Instagram Live).

„Fakt, że muszę używać tylko swojego głosu, aby się zaangażować, sprawia, że Clubhouse to zdecydowany zwycięzca”.

Ludzie ze smartfonami
W pokojach toczą się dyskusje na temat licencjonowania marihuany, marketingu, polityki, uprawy

Jak działa Clubhouse?

W pokojach toczą się dyskusje na temat licencjonowania marihuany, marketingu, polityki, uprawy, sprawiedliwości, feminizmu i wszystkiego pomiędzy. Akcja na Clubhouse dzieje się w mediach: Musisz dołączyć do pokojów w wyznaczonych godzinach.

Ludzie mogą przychodzić i wychodzić w wyznaczonych ramach czasowych, dając użytkownikom możliwość „cichego wyjścia”, kiedy chcą cyfrowo przejść do innych pokoi. Każdy pokój ma moderatora, który może „wklejać” nowych użytkowników do wypowiedzi.

Jeśli masz coś do powiedzenia, to jest to dobre miejsce, aby to powiedzieć. Istnieją pewne problemy, które technologia wciąż próbuje rozwiązać. Na przykład profil aplikacji jest ściśle związany z numerem telefonu, więc jeśli musisz zmienić numer, trzeba ponownie utworzyć konto Clubhouse od podstaw.

Pokoje są inkubatorami zaskakujących spostrzeżeń. Johnson wspomina jeden czat, do którego przyłączył się urzędnik państwowy:

„Jednym z moich najbardziej szalonych doświadczeń do tej pory było to, kiedy przedstawiciel administracji Stanów Zjednoczonych Matt Gaetz wskoczył do pokoju, który mój przyjaciel Leo Bridgewater i ja prowadziliśmy rozmawiając o konopiach pewnej nocy kilka tygodni temu i rozmawiał z nami o swoim wsparciu i osiągnięciach w zakresie legalizacji marihuany, co mnie naprawdę zaskoczyło”.

Autor:

vapo3

VapoManiak, wielki fan waporyzacji, kolekcjoner i  niezależny recenzent waporyzatorów. Masz pytanie? Napisz do mnie lub zostaw komentarz – odezwę się! Zapraszam też na grupę na Facebooku: Waporyzacja Ziół Leczniczych, gdzie otwarcie dzielę się swoją wiedzą i odpowiadam na bieżące pytania. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Wejdź na wyższy poziom waporyzacji

 

Podobają Ci się moje recenzje i opinie na temat testowanych waporyzatorów? Chcesz dowiedzieć się więcej i być na bieżąco? Zapisując się do newslettera:

 
    •  - otrzymasz najświeższe informacje ze świata waporyzacji

    •  - jako pierwszy dowiesz się o najlepszych promocjach i konkursach!

              • Tylko i wyłącznie wartościowe treści :)

* pola wymagane

Klikając "Zapisz się!" wyrażasz zgodę na wysyłkę wiadomości na podany adres oraz przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez High Experts sp. z o.o.. Wiem, że zgodę w każdej chwili mogę wycofać. Administrator gwarantuje że moje dane są bezpieczne i nigdzie nie udostępniane."