Ikona hip-hopu, Shawn Jay-Z Carter, ujawnił wprowadzenie swojej nowej marki konopi MONOGRAM, ponad rok po tym, jak dołączył do licencjonowanej w Kalifornii firmy konopnej Caliva jako jej główny strateg.
- Uruchomienie obejmuje debiut strony internetowej MONOGRAM , na której znajdują się zdjęcia i filmy przedstawiające m.i. pielęgnację roślin konopi indyjskich.
- Jay-Z od lat jest zaangażowany w świat biznesu konopnego.
- Teraz rozwija swoją działalność dzięki współpracy z firmą Caliva.
Czym jest MONOGRAM?
„Dzięki starannemu doborowi szczepów, profesjonalnym uprawom i wysokiej jakości, MONOGRAM stara się na nowo zdefiniować, co konopie oznaczają dla dzisiejszych konsumentów” – napisała firma w komunikacie prasowym.
„Starając się zapewnić klientom lepsze doświadczenia, marka będzie również wprowadzana na rynek za pośrednictwem najlepszej w swojej klasie platformy handlu elektronicznego”.
Co pojawi się na platformie?
Witryna zawiera niewiele informacji na temat określonych produktów i dostępności, ale znajdują się na niej linki do kont marki na Instagramie i YouTube. Kanał Monogram na Twitterze i strona na Facebooku są również aktywne, a strona internetowa pozwala na zapoznanie się z filozofią marki.
„Od gleby do nasion, doświadczeni hodowcy w firmie MONOGRAM wykorzystują wieloletnie doświadczenie w uprawie, aby kwiat był traktowany z szacunkiem, na jaki zasługuje na każdym etapie procesu uprawy” – pisze Monogram na swojej stronie internetowej. „Precyzyjna kontrola i ciągłe monitorowanie umożliwiają roślinie osiągnięcie pełnego potencjału”.
„Kwiat MONOGRAMU jest uprawiany w małych partiach, dzięki czemu każda roślina otrzymuje indywidualną uwagę naszych doświadczonych hodowców” – czytamy na stronie.
rozważ zakup w VapeFully 💜 |
Współpraca Jay-Z ogłoszona w 2019 roku
już w kwietniu 2019 r. ogłosiła, że Jay-Z dołączy do firmy jako główny strateg marki. Firma podała, że obowiązki Jay-Z będą obejmowały wkład w kreatywne decyzje, kontakt ze społecznością i strategię korporacyjną.
„Wszystko, co robię, chcę robić poprawnie i na najwyższym poziomie”, powiedział Jay-Z w swoim oświadczeniu.
„Przy całym potencjale branży konopi indyjskich, doświadczenie i etos Calivy czynią z niej najlepszych partnerów do tego przedsięwzięcia. Chcemy stworzyć coś niesamowitego, dobrze się przy tym bawić, czynić dobro i przyciągać ludzi”.
Rola rapera w rozwoju marki
Dyrektor generalny Caliva, Dennis O’Malley, powiedział CNN Business, że rola Jay-Z obejmuje również inicjatywy w zakresie sprawiedliwości społecznej, takie jak rzecznictwo i szkolenia zawodowe, aby pomóc stworzyć możliwości dla osób, na które wojna z narkotykami wpłynęła negatywnie.
„Uważamy, że jest to ogromna zmiana” – powiedział. „Podchodzimy do tego partnerstwa z dużą odpowiedzialnością i pokorą”.
„Na tym stanowisku pan Carter skupi się nad zwiększeniem udziału ekonomicznego obywateli powracających z kar pozbawienia wolności – z których wielu nie widzi korzyści finansowych płynących z legalizacji – poprzez rzecznictwo, szkolenie zawodowe oraz ogólny rozwój pracowników i siły roboczej”, przedstawiciele firmy przekazali wtedy w oświadczeniu.
, z siedzibą w San Jose w Kalifornii, jest jednym z największych w stanie zintegrowanych przedsiębiorstw konopnych. Firma uprawia, przetwarza i sprzedaje produkty z konopi indyjskich, w tym kwiaty, pre-rollsy, artykuły spożywcze i produkty do stosowania miejscowego z dostawą do domu oraz w ponad 250 licencjonowanych aptekach w Kalifornii.
źródło: https://hightimes.com
Autor:
VapoManiak, wielki fan waporyzacji, kolekcjoner i niezależny recenzent waporyzatorów. Masz pytanie? Napisz do mnie lub zostaw komentarz – odezwę się! Zapraszam też na grupę na Facebooku: Waporyzacja Ziół Leczniczych, gdzie otwarcie dzielę się swoją wiedzą i odpowiadam na bieżące pytania.