News Rekreacja

Nowe produkty konopne przyciągną więcej klientów

Nowe produkty konopne przyciągną więcej klientów 19 maja 2020Leave a comment
Produkty spożywcze i olejek na blacie

Jednym ze sposobów na przyciągnięcie nowych klientów i zainteresowanie lojalnych konsumentów jest tworzenie zupełnie nowych produktów na bazie konopi. Według producentów, produkty żywnościowe i napoje z konopiami o innowacyjnych smakach z pewnością okażą się intratne.

Innym sposobem na przyciągnięcie większej liczby klientów jest tworzenie produktów dzięki najnowszym zdobyczom nauki i technologii, a także poprzez monitorowanie trendów w głównych branżach żywności i napojów. Oczywiście, większa liczba klientów doprowadzi do zwiększenia sprzedaży i zysków – i pozwoli producentom produktów konopnych wyprzedzić konkurencję.

Produkty konopne – trendy

Pracownicy Marijuana Business Magazine rozmawiali z producentami produktów z ekstraktem konopnym i innymi ekspertami branżowymi, którzy przewidywali, że poniższe produkty i trendy staną się bardziej rozpowszechnione wśród artykułów spożywczych, napojów, nalewek i innych produktów z naparem.

Maska na oczy i olejek z konopi
Produkty spożywcze i napoje, zawierające kannabinoidy, mogą stać się popularnym rozwiązaniem

Nowe produkty zawierające kannabidiol coraz bardziej rozpowszechnione

Producenci zgadzają się, że konsekwentnie dobierane produkty spożywcze i napoje, zawierające kannabinoidy, mogą stać się popularnym rozwiązaniem. Innowacyjny, niepowtarzalny profil smakowy to coś, co doskonale wpisuje się w gusta klientów.

Poza tym wykorzystanie postępu naukowego i technologicznego oraz śledzenie trendów w przyszłości może doprowadzić do powstania nowych produktów, które przyciągną jeszcze więcej nowych konsumentów.

To z kolei doprowadzi do większej sprzedaży i zysków oraz pozwoli producentom jeszcze lepiej rozwinąć branże poprzez pożądany zastrzyk gotówki, którą będą mogli zainwestować w optymalizację działań marketingowych. 

Eksperci branżowi i producenci przewidują, że nowe produkty zawierające kannabidiol, staną się w tym roku bardziej rozpowszechnione w kategorii artykułów spożywczych, napojów, nalewek i innych artykułów. Szczególnie dotyczy to produktów łatwo przyswajalnych, które umożliwiają konsumentom szybsze wchłanianie CBD i lepsze rezultaty spożywania tej substancji.

Marketing produktów konopnych

Globalni giganci, zajmujący się produkcją napojów i przekąsek, postawili duże pieniądze na napoje zawierające konopie, pomimo tego, że stanowią one tylko około 1% legalnej sprzedaży. Napoje tego typu mają dość duży potencjał na rynku. Stanowią one atrakcyjny produkt dla potencjalnych konsumentów.

Klienci poszukują nowych smaków i produktów, które mogą kupić, a następnie wypróbować. Ogólnie rzecz biorąc, istnieje bardzo duży nakład kapitałowo-inwestycyjny na sprzęt i technologię potrzebną do produkcji w sektorze napojów bądź przekąsek konopnych. 

Buteleczka CBD obok filiżanki herbaty
Giganci, zajmujący się produkcją napojów i przekąsek, postawili duże pieniądze na napoje zawierające konopie

CBD – produkty instant

Konsumenci uwielbiają wszystko, co można przyrządzić bardzo szybko, przy małym nakładzie energii. Z tego względu bardzo popularne są przetwory konopne do rozpuszczenia w proszku.

Szybsze efekty oznaczają, że konsumenci rzadziej tracą czas na konsumpcję  i są bardziej skłonni do wydania pieniędzy na coś, co dostaną szybko, a co zaspokoi ich oczekiwania. Produkty zawierające konopie indyjskie są zazwyczaj markowane jako wykonane ze szczepów indica, sativa lub hybrydowych.

Niestety, nowoczesne rozwiązania nie znajdują właściwego odbioru u nieco starszych konsumentów, zaznajomionych z branżą lub u klientów, którzy szukają produktów, które zostały stworzone w celu ułatwienia zasypiania lub łagodzenia bólu.

Źródło: https://mjbizdaily.com/

Autor:

vapo3

VapoManiak, wielki fan waporyzacji, kolekcjoner i  niezależny recenzent waporyzatorów. Masz pytanie? Napisz do mnie lub zostaw komentarz – odezwę się! Zapraszam też na grupę na Facebooku: Waporyzacja Ziół Leczniczych, gdzie otwarcie dzielę się swoją wiedzą i odpowiadam na bieżące pytania. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *